torstai 4. huhtikuuta 2013

Kylmäkuolema!!1 tai sit ei.

Matsi oli keskiviikkona 27.3. Lento Suomeen lähti 30.3. klo 7.00 aamulla. Torstaina nukuin, söin ja hengailin kavereiden kanssa. Perjantaina kävin rannalla ottamassa viimeiset syöpäsäteet, pakkasin, hoidin viimeiset shoppailut (counterpainia Eevalle) ja hyvästelin ystäviä. Natashalle annoin pienen lahjan kiitokseksi. Se on auttanut mua tosi paljon mm. laittanu mun tukan molempiin matseihin, piti mulle padeja joulun/uuden vuoden aikaan kun ei ollut treenejä, ollut Banglalla mun henkisenä tukena ja englanninkielisenä kulmanaisena. 



Datailutauko Bangkokin lentokentällä



Jätin bungalowin 3.30 aamuyöstä. Lensin ensin Bangkokiin, josta parin tunnin sisällä lähti suora lento Helsinki-Vantaalle. Lentomatka meni ihan mukavasti. Katselin pari elokuvaa (ensimmäisenä Notebookin, joka itketti mua ainakin puolet ajasta), kuuntelin musiikkia, luin kirjaa (ostin Phuketin lentokentältä "Bangkok Boy":n, jonka on kirjoittanut Chai Pinit) ja haaveilin näkyvistä vatsalihaksista. Lento oli ajoissa perillä, eikä mitään ongelmia ollut missään kohtaan. 



Helsinki-Vantaa
Vähän huono taustavalinta...


Lauantaina menin yhdeksi yöksi Kouvolaan. Sunnuntaina kävin pienellä ajelulla. Muuten meni ihan ok, mutta meinasin kääntyä välillä vastaantulevien kaistalle. Hoin itselleni: "oikea kaista, oikea kaista". Liikennesäännöt muistu mieleen ihan hyvin. En voi enää ajaa kuin thai. Onneks oli pääsiäispyhät, niin ei ollut hirveesti liikennettä.



Kouvolasa äidin huudeilla. Mun auto <3




Lähdin harjottelemaan ajamista uudestaan.







Ihan okei fiilis. Säärtä parantelen ja nautin lusmuilusta. Laittelen kämppää Lappeenrannassa ja haen töitä. Treeneihin palaan heti kun sääri sietää ottaa osumaa taas. En ole vajonnut masennukseen enkä kokenut kylmäkuolemaa, vaikka aikamoinen ero lämpötiloissa onkin. Suomi on ihanan valoisa tähän aikaan vuodesta. Nyt mä alankin laittamaan mun elämää järjestykseen. Skootteriajelulle palmujen alle sekä thaimaan nyrkkeilykehiin pääsen toivottavasti pian taas kun on aikaa ja rahaa. Siitä ajatuksesta kiinni pitäen yritän opiskella ahkerasti ja ylläpitää hankittua kuntoa sekä opittuja taitoja.



Aamukahvia Lappeenrannan asunnolla



Tämä blogi oli nyt tässä. Jätän tän nettiin lillumaan, jos joku joskus googlailee vaihtokokemuksia tai singaporevinkkejä tai sinbifiiliksiä. Mä varmaan jatkan blogikirjoittelua jossain toisessa osoitteessa. Tämä on omistettu täysin mun ulkomaankomennukselle. Kiitos mielenkiinnosta. :)

3 kommenttia:

  1. No toivottavasti myöhemmin sit tulee joku jatkoblogi tms!!! :)

    VastaaPoista
  2. Huippu blogi! Tervetuloa Suomeen ja ihana vikakuva! Kokoaa kaiken oleellisen :D

    VastaaPoista